Make, buy or ally?

Make, buy or ally?

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)? Dit zijn vragen waarmee veel organisaties worstelen als ze toekomstplannen maken. Make, buy or ally? helpt je bij het maken van die keuzes. Het boek is opgebouwd rondom het Strategic Sourcing Framework, een visie op het succesvol organiseren van hulpmiddelen. Het laat je ontdekken wat de specifieke kracht van jouw organisatie is en op welke punten je anderen nodig hebt om te kunnen excelleren. Hoe kun je de kernactiviteiten en de secundaire activiteiten het best organiseren? Door hier bewust bij stil te staan, kun je de prestaties van je organisatie aanzienlijk verbeteren. Topbestuurders en -ondernemers van onder meer KPN, Postkantoren, Suitsupply en Donkervoort gingen je hierin voor. In dit boek onthullen ze welke keuzes zij maakten, hoe ze hun onderneming lieten groeien, maar ook wat er niet goed is gegaan. Make, buy or ally? is een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit. Ivar Davids is managing partner bij Kirman Company. Hij ontwikkelt nieuwe sourcingsconcepten en adviseert nationale en internationale ondernemingen bij verander- en integratietrajecten. Han Hendriks is managing partner bij Kirkman Company en begeleidt organisaties bij de besturing van grootschalige sourcingstrajecten. Daarnaast is hij verbonden aan Nyenrode Business Universiteit. Hij publiceert regelmatig artikelen en boeken en geeft lezingen op het vakgebied van strategic sourcing.


Auteur | Ivar Davids
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463010580
Boekomslag voor ISBN: 9789052616353
Boekomslag voor ISBN: 9783791384719
Boekomslag voor ISBN: 9789024438532
Boekomslag voor ISBN: 9789046832110


Boekn ©