Handboek webredactie

Handboek webredactie

Online communicatie is meer dan een goede website. Wie (nieuwe) klanten wil bereiken, benut ook social media, mobiele sites, apps en digitale nieuwsbrieven. Hoe haal je het beste uit online kanalen en hoe stroomlijn je de content? Deze editie van Handboek webredactie beantwoordt deze en andere vragen en geeft praktische adviezen aan webredacteuren en online communicatieprofessionals.

Het Handboek webredactie zoomt in op onder meer de volgende thema's:
- Webstrategie, webstructuur, contentstrategie
- Schrijven voor het web
- Schrijven voor Google
- Schrijven voor social media
- Schrijven voor mobiel
- Conversiegericht schrijven
- Tekstsoorten (nieuwsbericht, digitale nieuwsbrief, blog)

Een must read voor (coördinerend) webredacteuren, webmanagers, communicatieprofesionals en anderen die een bijdrage leveren aan online communicatie. Bij de overheid, in het bedrijfsleven of in non-profitorganisaties; in loondienst of als freelancer. Ook is het geschikt voor hbo-studenten die zich voorbereiden op een functie als webredacteur of communicatieadviseur en voor deelnemers aan trainingen in Schrijven voor het web, Webredactie en Contentbeheer.

Auteur | Geert Poort
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789058718211
Boekomslag voor ISBN: 9789463562386
Boekomslag voor ISBN: 9789461261663


Boekn ©