Excelleren in service

Excelleren in service

Ontdek hoe je als bedrijf of organisatie succesvol wordt door te excelleren in service.OVER DIT BOEK Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden?Excelleren in Service beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service.Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.Met ruim 120 praktijkvoorbeelden is Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid.INTERESSES• Klanten• Klantenservice• Hospitality• Dienstverlening• Bedrijfscultuur• klantrelatiesOVER DE AUTEURJean-Pierre Thomassen ondersteunt als organisatieadviseur organisaties bij de omslag naar een klant- en servicegerichte focus. Hij is voorzitter van de Stichting Service Excellence en (co)auteur van vijftien klantgerelateerde boeken. Daarnaast is hij als docent verbonden aan verschillende opleidingsinstituten.


Auteur | Jean-Pierre Thomassen
Taal | Nederlands
Type | Digitaal luisterboek
Categorie |

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462763425
Boekomslag voor ISBN: 9789462760998
Boekomslag voor ISBN: 9789013110159
Boekomslag voor ISBN: 9789024451739
Boekomslag voor ISBN: 9789013121605


Boekn ©