Alles is verkopen

Alles is verkopen

Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter. Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je al geprobeerd om iemand ergens van te overtuigen? Hoe vaak heb je al iets gezegd als: ‘Dat is een goed restaurant, een pakkende film, een verslavende tv-serie.’ Of: ‘Ben jij nog nooit in Parijs geweest? Dat moet je gauw een keertje doen!’ Elke dag opnieuw probeer je mensen om je heen te beïnvloeden of over te halen om iets te doen. De meeste mensen hebben nauwelijks weet van de technieken die je als goede verkoper in de vingers moet hebben. En ze weten evenmin hoe eenvoudig het is om op dat terrein veel beter te scoren. In dit boek zet de succesvolle ondernemer Jan Bloemhof uiteen hoe hij zijn bedrijven liet uitgroeien tot presteerders van formaat. Ook als je werk op een heel ander terrein ligt, kun je soepel uit de voeten met de tientallen tips die je in dit boek krijgt aangereikt. Inhoud HOOFDSTUK 1 Waarom je dit boek moet lezen HOOFDSTUK 2 De domme slagerszoon en de wijze lessen HOOFDSTUK 3 Over apen, honden, veranderingen en kansen HOOFDSTUK 4 Over puntige pijlen en warme winterjassen HOOFDSTUK 5 Het vreemdelingendilemma HOOFDSTUK 6 Het eerste doel om te stellen is het stellen van een doel HOOFDSTUK 7 Hoe zit het met jouw thermostaat? HOOFDSTUK 8 Als een eend of een adelaar: hoe hoog ga JIJ vliegen? HOOFDSTUK 9 De koning van de middelmaat tegenover de heerser met de glimlach HOOFDSTUK 10 Totale toewijding je zorgt zelf voor het mooiste groen HOOFDSTUK 11 Over Arnold Schwarzenegger, sets & reps en jouw eigen IK bv HOOFDSTUK 12 Iedereen is verkoper Iedereen verkoopt HOOFDSTUK 13 En dáárom kopen mensen … HOOFDSTUK 14 Aan de top van de totempaal HOOFDSTUK 15 Hier moet je zijn: in het centrum HOOFDSTUK 16 De weg naar het centrum HOOFDSTUK 17 Het centrum is the place to be HOOFDSTUK 18 Zo blijf je in het centrum HOOFDSTUK 19 Hallo, hier ben ik! HOOFDSTUK 20 In anderhalve minuut leg je de basis voor een goed contact HOOFDSTUK 21 Een TOM-verkoper blijft vragen, vragen en VRAGEN HOOFDSTUK 22 Betrouwbaarheid boven alles HOOFDSTUK 23 Het afketsen van een deal ligt nooit aan de prijs HOOFDSTUK 24 Is passie de aanleiding of regeert de angst? HOOFDSTUK 25 Ankeren. Je krijgt het voor elkaar. Je bent goed! HOOFDSTUK 26 Zie zelf eerst het eindresultaat: resultaten komen voort uit jouw verwachtingen HOOFDSTUK 27 Doet-ie het of doet-ie het niet? De kunst van het kwalificeren HOOFDSTUK 28 Jouw WIL is wet HOOFDSTUK 29 Pavlov hoe je angst overwint en sterker in je schoenen staat HOOFDSTUK 30 De sleutel ligt in je aanpassingsvermogen HOOFDSTUK 31 Niemand kan jou kwetsen zonder dat je daar zelf toestemming voor hebt gegeven HOOFDSTUK 32 De beste films draaien in jouw interne bioscoop HOOFDSTUK 33 Til jezelf uit boven de rest HOOFDSTUK 34 De stations naar een geslaagde verkoop HOOFDSTUK 35 Formulier van zelfvertrouwen


Auteur | Jan Bloemhof
Taal | Nederlands
Type | Digitaal luisterboek
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024414017
Boekomslag voor ISBN: 9789024418763
Boekomslag voor ISBN: 9789055993093
Boekomslag voor ISBN: 9789047005568
Boekomslag voor ISBN: 9789461262455
Boekomslag voor ISBN: 9789047010586


Boekn ©