Marktgericht, missiegedreven

Marktgericht, missiegedreven

Goede doelen voegen aan de samenleving waarde toe die het bedrijfsleven en overheid niet kunnen bieden. Vanuit het perspectief van die sector worden ontwikkelingen in markt, maatschappij en media helder becommentarieerd. Feitelijk, scherp, nuchter en ontnuchterend.

Een must-read voor bestuurders, toezichthouders, managers, fondsenwervers en campaigners in cultuur, goede doelen, sport, maatschappelijk middenveld, politiek en openbaar bestuur.

Auteur | Marc van den Tweel
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462498174
Boekomslag voor ISBN: 9789023244851
Boekomslag voor ISBN: 9789054879381
Boekomslag voor ISBN: 9781716667169
Boekomslag voor ISBN: 9789035226005
Boekomslag voor ISBN: 9789074312158


Boekn ©