Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten
slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven.
En steeds vaker zetten nieuwe, in beginsel branche- of marktvreemde partijen,
bestaande markten met een mobiele toepassing op zijn kop. Het grote aantal
(dreigende) faillissementen onder gevestigde organisaties en merken bewijst
dat veel organisaties worstelen met hun antwoord op trends en ontwikkelingen
in het mobiele tijdperk. Nu kiezen voor een mobiele strategie is dus cruciaal
voor overleven op de lange termijn.
Handboek mobiele strategie ondersteunt ondernemers, business- en marketingmanagers die relatief onbekend zijn met het opereren op het mobiele platform, maar die de volgende stap willen zetten in het mobiele domein. Het geeft inzicht in de trends en ontwikkelingen die spelen op dit gebied. Dit boek geeft inzicht in de geheimen achter grote internationale mobiele successen, het helpt je met het formuleren van een strategie, en bevat vele praktische tips voor de implementatie ervan.
Bart van Asten heeft een ruime ervaring in het bedrijfsleven waar hij in verschillende consultants- en managementrollen betrokken is geweest bij een
groot aantal verandertrajecten. De laatste jaren ligt zijn focus voornamelijk op online en mobiele concepten.

Auteur | Bart van Asten
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder



Boekn ©