Anders ondernemen, juist nu

Anders ondernemen, juist nu

Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings­principes ingaan.'- John de Mol

In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét even iets anders aanpakt dan de concurrentie.

In dit boek geeft Ouborg aan waarom 'sociale omgang' zo belangrijk is en waarom succes pas succes is wanneer je het met anderen deelt. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief is.

'Het gaat in essentie om vijf pijlers: sales, marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen. Als je die vijf elementen niet op orde hebt, kun je een succesvolle carrière als ondernemer in deze tijd wel vergeten.' - Aad Ouborg

Auteur | Aad Ouborg
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461561862
Boekomslag voor ISBN: 9789081101950
Boekomslag voor ISBN: 9789029095242
Boekomslag voor ISBN: 9789493355286
Boekomslag voor ISBN: 9789461561572


Boekn ©