IT is mensenwerk

IT is mensenwerk

IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten. Het succes van ondernemingen wordt steeds vaker bepaald door het inzetten van de juiste informatietechnologie. Dat lukt alleen als jij succesvol samenwerkt met klanten, collega's en de professionals van andere afdelingen. In dit boek kun je lezen wat er nodig is om van je IT-afdeling het kloppende hart te maken van een slagvaardige organisatie. Lees alles over het belang van persoonlijke relaties, open communicatie en een gedeelde cultuur. Want je kunt nog zo veel verstand hebben van ITIL, BISL, ASL, SIEM of SaaS, uiteindelijk draait het maar om één ding: mensen! Bart Groothuis is zo'n 40 jaar geleden in de automatisering begonnen als WhizKid en IT-nerd. Hij is adviseur op het gebied van harde IT-strategie en -besturing en combineert dat met de zachte kant onder het motto 'Creëer een band met je klant.' Mirjam Verheijen is ruim 35 jaar actief in het verbinden van IT, mensen en processen. Mirjam is een mensenmens en weet op een ontwapende manier organisatieproblemen bloot te leggen. Haar aanpak is: 'Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat.'

Auteur | Bart Groothuis
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461265159
Boekomslag voor ISBN: 9789021547589
Boekomslag voor ISBN: 9789463811460
Boekomslag voor ISBN: 9789024352630
Boekomslag voor ISBN: 9789038905273
Boekomslag voor ISBN: 9789012581400


Boekn ©