Super social

Super social

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij?



Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie.



Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt. Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.



Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

Auteur | Elja Daae
Taal | Nederlands
Type | Softcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461263483
Boekomslag voor ISBN: 9789462551350
Boekomslag voor ISBN: 9789083096841
Boekomslag voor ISBN: 9789401489058
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789463866699


Boekn ©