Digitale trends en tools in 60 minuten 14 - Webcare in 60 minuten
Zorg voor een goede reputatie door via sociale media actief te werken aan je imago. Reageer snel op vragen en klachten, en informeer je doelgroep met interessante informatie.
Ronald van der Aart is oprichter-directeur van PR-bureau RepMen en is gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Hij is auteur van 'Fail, omgaan met kritiek op internet.'
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Ronald van der Aart is oprichter-directeur van PR-bureau RepMen en is gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Hij is auteur van 'Fail, omgaan met kritiek op internet.'
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Auteur | | Ronald van der Aart |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |