Digitale trends en tools in 60 minuten 11 - Contentmarketing in 60 minuten

Digitale trends en tools in 60 minuten 11 - Contentmarketing in 60 minuten

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller 'Zakelijk twitteren voor beginners'. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Auteur | Carlijn Postma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461260758
Boekomslag voor ISBN: 9789059054745
Boekomslag voor ISBN: 9781911671046
Boekomslag voor ISBN: 9789461260505
Boekomslag voor ISBN: 9789462552838
Boekomslag voor ISBN: 9789461261878


Boekn ©