Wat Je Rijdt Ben Je Zelf
Dus jij denkt dat je je nieuwe auto zelf uitkiest? Dan heb je het mis. Je baan en je buren bepalen wat je rijdt, of dat nou een Prius of een Porsche is.
Natuurlijk weet je heel goed te vertellen waarom je toch die Peugeot kocht. Want een auto wordt emotioneel gekozen en rationeel verdedigd. Je hebt niets te kiezen: je auto, dat ben je zelf.
'Wat je rijdt ben je zelf' is autogids, marketingboek, psychologieboek en verhalenboek ineen. Het bevat geen technische specificaties, verbruikscijfers en andere pk-porno. Dus ook geschikt voor vrouwen!
INCLUSIEF GRATIS E-BOOK met de autobiecht van 45 bekende en onbekende Nederlanders, onder wie prins Maurits van Oranje, Jan des Bouvrie en Anky van Grunsven. Lees waarom Hans Breukhoven geen sportauto heeft en waarom cabaretier Carolien Borgers liever helemaal geen auto had. Spannende autoverhalen over statusangst, seks en stoelverwarming (vies!). Gratis via www.haystack.nl/autobiecht.
ERWIN WIJMAN schrijft al 20 jaar over automarketing in NRC Handelsblad, de Volkskrant, Het Financieele Dagblad, Quote en management- en vakbladen.
'Een even nuttige als hilarische blauwdruk van het laatste stukje klassenmaatschappij in de lage landen: de auto.'
Jort Kelder, journalist, columnist en televisiepresentator
'Toont de gouden graal voor elke marketeer'
Marketingexpert Alfred Levi, 3MO, SWOCC, NIMA
Natuurlijk weet je heel goed te vertellen waarom je toch die Peugeot kocht. Want een auto wordt emotioneel gekozen en rationeel verdedigd. Je hebt niets te kiezen: je auto, dat ben je zelf.
'Wat je rijdt ben je zelf' is autogids, marketingboek, psychologieboek en verhalenboek ineen. Het bevat geen technische specificaties, verbruikscijfers en andere pk-porno. Dus ook geschikt voor vrouwen!
INCLUSIEF GRATIS E-BOOK met de autobiecht van 45 bekende en onbekende Nederlanders, onder wie prins Maurits van Oranje, Jan des Bouvrie en Anky van Grunsven. Lees waarom Hans Breukhoven geen sportauto heeft en waarom cabaretier Carolien Borgers liever helemaal geen auto had. Spannende autoverhalen over statusangst, seks en stoelverwarming (vies!). Gratis via www.haystack.nl/autobiecht.
ERWIN WIJMAN schrijft al 20 jaar over automarketing in NRC Handelsblad, de Volkskrant, Het Financieele Dagblad, Quote en management- en vakbladen.
'Een even nuttige als hilarische blauwdruk van het laatste stukje klassenmaatschappij in de lage landen: de auto.'
Jort Kelder, journalist, columnist en televisiepresentator
'Toont de gouden graal voor elke marketeer'
Marketingexpert Alfred Levi, 3MO, SWOCC, NIMA
Auteur | | Erwin Wijman |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |