Je bent zelf een persona

Je bent zelf een persona

In 2008 bezocht David Wolff, als junior creatief in de reclamewereld, voor het eerst De Huishoudbeurs. Hij keek zijn ogen uit en ontdekte hier een waar doelgroepenparadijs.Tien jaar later is het evenement volgens Wolff relevanter dan ooit. Big data heeft zijn intrede gedaan en doelgroepen zijn uiteen gevallen in ijkpersonen en persona’s. Maar bij gebrek aan de juiste data wordt de beschrijving van een (potentiële) klant overgeleverd aan de fantasie van de marketeer, die vaak onbewust vanuit een eigen bubbel denkt.Wie hebben we echt tegenover ons? Wie zijn de mensen die onze producten kopen en dienstenafnemen? Maak kennis met twintig willekeurige bezoekers van De Huishoudbeurs. Om datmenselijke gevoel weer terug te brengen, voor dat sprankje inspiratie bij het opstellen van je allermenselijkste persona.

Auteur | David Wolff
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089653970
Boekomslag voor ISBN: 9780080455730
Boekomslag voor ISBN: 9780123814180
Boekomslag voor ISBN: 9789462366657


Boekn ©