Brand change

Brand change

Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.

Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.


Auteur | Thierry Cattoir
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789044964455
Boekomslag voor ISBN: 9789047014621
Boekomslag voor ISBN: 9789463103855
Boekomslag voor ISBN: 9789063696429
Boekomslag voor ISBN: 9789491560941
Boekomslag voor ISBN: 9789089656506


Boekn ©