Mensen raken = klanten maken

Mensen raken = klanten maken

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting? RIO® is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Mensen raken = klanten maken brengt je tot de essentie van het hedendaagse verkopen. Integreer je als salesprofessional de kennis uit dit boek, dan zal niet alleen je omzet stijgen, maar ook jouw eigenwaarde en de positieve impact op de mensen om jou heen.

'RIO® is een zeer toepasbare methodologie en een essentiële bouwsteen voor iedereen in een customer-facingrol.'
- Bram Hornsby | salesmanager, Combell Group

'Het RIO®-model geeft een extra dimensie aan ons verhaal en heeft haar nut al veelvuldig bewezen. Enerzijds verstevigt het onze salesimpact op individueel vlak, en anderzijds versterkt het onze identiteit als bank in z'n geheel.'
- Julien Richelle | private banker, ABN AMRO Private Banking

'Sinds enkele jaren is Blinc onze partner ter ondersteuning in het RIO®-verhaal. We merken dat onze succesverhalen meer en meer toenemen door deze aanpak.'
-Stefaan Janssens & Michelle Koch | zaakvoerders, Janssen en Janssen Vastgoed


Auteur | Jochen Roef
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401466868
Boekomslag voor ISBN: 9789401473422
Boekomslag voor ISBN: 9789401498135
Boekomslag voor ISBN: 9789401408424
Boekomslag voor ISBN: 9789401436373


Boekn ©