The Future of Department Stores

The Future of Department Stores

Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug?
Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen?
Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?

Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als centra van weelderige luxe. Ook in het digitale tijdperk blijven die eerste vormen van moderne retail inspireren. Net als elke fysieke winkel staan ze vandaag wel voor de uitdaging shoppers voldoende goede redenen te geven om de stap naar de winkelstraat te zetten.

The future of department stores maakt een excursie langs de Europese warenhuizen en de heersende trends. In gesprekken met internationale investeerders en topmanagers laat het je binnengluren achter de schermen van deze unieke retailsector. De uitdagingen van de sector komen bloot te liggen, innovatie en service tonen zich als sleutel tot succes. Zo wordt duidelijk hoe warenhuizen relevant blijven.


Auteur | Erik van Heuven
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789069746944
Boekomslag voor ISBN: 9780321811981
Boekomslag voor ISBN: 9781409095729
Boekomslag voor ISBN: 9789492221766
Boekomslag voor ISBN: 9781784161842


Boekn ©