Digital transformation - derde editie

Digital transformation - derde editie

Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meer.

De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt.

Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.


Auteur | Jo Caudron
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082542295
Boekomslag voor ISBN: 9789082033793
Boekomslag voor ISBN: 9789463375429
Boekomslag voor ISBN: 9789463378659
Boekomslag voor ISBN: 9789463378215
Boekomslag voor ISBN: 9789090284224


Boekn ©