Managers the day after tomorrow

Managers the day after tomorrow

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?
WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?
HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.

Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.


Auteur | Rik Vera
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082542288
Boekomslag voor ISBN: 9789401472463
Boekomslag voor ISBN: 9789401472104
Boekomslag voor ISBN: 9789401454230
Boekomslag voor ISBN: 9789401450850


Boekn ©