Social Media smaakmakers

Social Media smaakmakers

Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele bedrijfsstructuur en je volledige team moeten het SoLoMo-tijdperk (Sociaal, Lokaal, Mobiel) in. Met prikkelende voorbeelden toont Social media smaakmakers hoe drastisch onze communicatie door sociale media veranderd is. Als je als merk je doelpubliek wilt blijven bereiken en je gewenste return on investment wilt halen, moet je snel je communicatiegedrag durven herzien. Dit boek reikt je de basics aan om daarin de eerste stappen succesvol te zetten. Dit boek combineert het beste van twee werelden: het legt uit hoe je als bedrijf een doordacht socialmediabeleid opzet met strategieƫn, tips en een stappenplan waarvan je weet dat ze, zoals het juiste gerecht, potentiƫle klanten zullen doen watertanden.


Auteur | Nico Tempelaere
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789055940417
Boekomslag voor ISBN: 9789043035743
Boekomslag voor ISBN: 9789463563109
Boekomslag voor ISBN: 9789059054745
Boekomslag voor ISBN: 9783030990930
Boekomslag voor ISBN: 9780750686006


Boekn ©