Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.


Auteur | Steven van Belleghem
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082542240
Boekomslag voor ISBN: 9789072219183
Boekomslag voor ISBN: 9789051770438
Boekomslag voor ISBN: 9789401470223
Boekomslag voor ISBN: 9783319899572


Boekn ©