Influencers

Influencers

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland. INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet. Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.


Auteur | Carole Lamarque
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401441032
Boekomslag voor ISBN: 9789401452168
Boekomslag voor ISBN: 9789401453707
Boekomslag voor ISBN: 9781119114093
Boekomslag voor ISBN: 9780806538853


Boekn ©