De klantendriehoek

De klantendriehoek

Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?

Auteur | Philip van Kelst
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401406482
Boekomslag voor ISBN: 9789024446087
Boekomslag voor ISBN: 9781400235827
Boekomslag voor ISBN: 9780814437827
Boekomslag voor ISBN: 9781107632752
Boekomslag voor ISBN: 9789401460712


Boekn ©