Kleur verkoopt

Kleur verkoopt

?HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG? KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE? HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR? 85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.

Auteur | Hilde Francq
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401486958
Boekomslag voor ISBN: 9788415967903
Boekomslag voor ISBN: 9789029091732
Boekomslag voor ISBN: 9789077135037
Boekomslag voor ISBN: 9789052102320
Boekomslag voor ISBN: 9789401478328


Boekn ©