Communiceren in tijden van crisis

Communiceren in tijden van crisis

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.


Auteur | Jeroen Wils
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Mens & Maatschappij

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401418584
Boekomslag voor ISBN: 9789401403993
Boekomslag voor ISBN: 9789493171701
Boekomslag voor ISBN: 9789056170530
Boekomslag voor ISBN: 9789083315447


Boekn ©