De klassiekersclub

De klassiekersclub

Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.



Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.

De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.

De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.


Auteur | Ryan Holiday
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Kunst & Fotografie

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789400514997
Boekomslag voor ISBN: 9789400515000
Boekomslag voor ISBN: 9789400512740
Boekomslag voor ISBN: 9789400512948
Boekomslag voor ISBN: 9789400510159
Boekomslag voor ISBN: 9789400508910


Boekn ©