De vier
Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn vier van de invloedrijkste bedrijven ter wereld.
Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn.
Bijna iedereen heeft het fout.
Over De vier is de laatste twintig jaar ongelooflijk veel geschreven. Niemand beschrijft hun macht en fenomenale succes zo inzichtelijk als Scott Galloway.
Hij gaat op zoek naar antwoorden op een aantal fundamentele vragen:
Of je nu de concurrentie met ze wilt aangaan, zaken met ze wilt doen of gewoon in de wereld wilt leven die zij domineren, je moet De vier begrijpen.
Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn.
Bijna iedereen heeft het fout.
Over De vier is de laatste twintig jaar ongelooflijk veel geschreven. Niemand beschrijft hun macht en fenomenale succes zo inzichtelijk als Scott Galloway.
Hij gaat op zoek naar antwoorden op een aantal fundamentele vragen:
- Hoe is het De vier gelukt ons leven zo te infiltreren dat ze bijna onmogelijk te vermijden (of te boycotten) zijn?
- Waarom vergeeft de beurs ze zondes die andere bedrijven zouden verwoesten?
- Is er, in hun race om als eerste het bedrijf te worden dat een biljoen dollar waard is, nog iemand die de strijd met ze kan aangaan?
Of je nu de concurrentie met ze wilt aangaan, zaken met ze wilt doen of gewoon in de wereld wilt leven die zij domineren, je moet De vier begrijpen.
Auteur | | Scott Galloway |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |