De PR-factor

De PR-factor

PR is er altijd en overal. Iedereen doet er bewust of onbewust dagelijks aan mee. Hoe kun je PR strategisch inzetten voor een bedrijf, merk of voor jezelf? Hoe kan PR het merk of de reputatie versterken? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden reiken de oplossing aan: door relevante content te maken én nieuwswaarde toe te voegen. In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.

Auteur | C.L. Carla de Barros Barbosa
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082108361
Boekomslag voor ISBN: 9789045353548
Boekomslag voor ISBN: 9789043022729
Boekomslag voor ISBN: 9780471772729
Boekomslag voor ISBN: 9789083149905
Boekomslag voor ISBN: 9789043010900


Boekn ©