Het eerste managementboek voor de medewerker
Wat ben jij? Mens, Medewerker of Manager? Of ben je alle drie? Handig als er een boek zou zijn dat aan al deze drie aspecten gelijkwaardig aandacht besteed. Dat boek is er nu. Meer dan 100 (on)waarheden en (on)wijsheden, compact met aansprekende titels, staan tot je beschikking te lezen in samenhang of per onderwerp. Het boek staat op tafel in de woonkamer, in de fabriekshal of in de vergaderruimte, op grijpafstand, direct toegankelijk voor iedereen.
Ze bieden hulp bij discussies en veranderingen in jouw (werk)omgeving maar bieden ook ondersteuning bij levensvraagstukken en persoonlijke groei.
Ze bieden een handvat om op een speelse manier situaties bespreekbaar te maken, ze dagen uit en zetten drempelloos aan tot discussies zonder te zwarte pieten waarbij de communicatie tussen mens en mens centraal staat.
Waarom dit boek?
Kennis en ervaring dient “hapklaar” beschikbaar te staan voor nieuwe generaties. Daarmee kunnen fouten die al ooit in het verleden gemaakt zijn mogelijk voorkomen worden.
Inhoud en waarheidsgehalte
De inhoud van dit boek bevat filosofische uitspraken, er staan uitspraken in die de klantvriendelijkheid helpen bevorderen. Andere uitspraken gaan over samenwerking. Natuurlijk ontbreken ook de project management-achtige uitspraken niet. Maar de belangrijkste uitspraken gaan over persoonlijke groei.
Voor alle uitspraken geldt: geloof ze, verwerp ze, onthoudt ze of wordt er enthousiast over, gooi ze in de groep en bediscussieer ze.
Ze bieden hulp bij discussies en veranderingen in jouw (werk)omgeving maar bieden ook ondersteuning bij levensvraagstukken en persoonlijke groei.
Ze bieden een handvat om op een speelse manier situaties bespreekbaar te maken, ze dagen uit en zetten drempelloos aan tot discussies zonder te zwarte pieten waarbij de communicatie tussen mens en mens centraal staat.
Waarom dit boek?
Kennis en ervaring dient “hapklaar” beschikbaar te staan voor nieuwe generaties. Daarmee kunnen fouten die al ooit in het verleden gemaakt zijn mogelijk voorkomen worden.
Inhoud en waarheidsgehalte
De inhoud van dit boek bevat filosofische uitspraken, er staan uitspraken in die de klantvriendelijkheid helpen bevorderen. Andere uitspraken gaan over samenwerking. Natuurlijk ontbreken ook de project management-achtige uitspraken niet. Maar de belangrijkste uitspraken gaan over persoonlijke groei.
Voor alle uitspraken geldt: geloof ze, verwerp ze, onthoudt ze of wordt er enthousiast over, gooi ze in de groep en bediscussieer ze.
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Mens & Maatschappij |