Superklantvriendelijk
Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker!
In Superklantvriendelijk geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken.
De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag.
----------------
Remko Amesz is sinds zijn eerste bijbaan in een café-restaurant gefascineerd door het onderwerp klantvriendelijkheid. Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij ruim vijftien jaar werkervaring opgedaan op het snijvlak van operatie, marketing en commercie.
-----------------
‘De inspirerende lessen in dit boek zijn in de praktijk getest door managers van klantgerichte organisaties en ze werken. Lees dit boek en ga ermee aan de slag!’ — Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht leiderschap en spreker op het gebied van klantbeleving
‘Een aanrader voor eenieder die praktische tips wil om zijn of haar organisatie (nog) klantvriendelijker te maken.’ — Berry Veldhoen, directeur Altuïtion en auteur van o.a. Klanthelden in de 9+ organisatie
‘Leuk, luchtig en bovendien erg toegankelijk.’ — Evert Vols, partner en Klantbelever bij Buro Improof
Auteur | | Remko Amesz |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |