SIRE EEN STEEN IN DE VIJVER 45 jaar reclame die ons aanspreekt
SIRE Een steen in de vijver 45 jaar reclame die ons aanspreekt. Agressie langs de lijn of geweld tegen hulpverleners. Drankmisbruik of pesten op school. We zijn er allemaal tegen en toch zijn het thema’s die actueel blijven. SIRE (Stichting Ideële Reclame) voert al 45 jaar campagnes om ons er op te wijzen dat wij zowel dader als slachtoffer zijn. Met campagnes als ‘De maatschappij. Dat ben jij.’ En ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’, worden we rechtstreeks aangesproken op onze verantwoordelijkheid. Welke gevolgen dat heeft, leest u in dit unieke overzichtsboek, waarin reclamemakers, wetenschappers en opinieleiders de belangrijkste thema’s van SIRE tegen het licht houden. Het boek legt daarmee de betekenis van SIRE vast door een groot scala aan thema’s te bespreken, van klein tot groot leed.
Auteur | | Stichting SIRE |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |