StoryBrand

StoryBrand

Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg.

Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?

Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.

De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.

  • Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten.
  • Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.

Auteur | Donald Miller
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781400201839
Boekomslag voor ISBN: 9789089657404
Boekomslag voor ISBN: 9780718033330
Boekomslag voor ISBN: 9789462557093
Boekomslag voor ISBN: 9781400217649


Boekn ©