Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden?

Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.

  • Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten.
  • Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning.
Trefwoorden: Content contentmaketing organisaties strategie klanten DNA producten diensten succes Karin Garritsen


Auteur | Karin Garritsen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043039925
Boekomslag voor ISBN: 9789043035743
Boekomslag voor ISBN: 9789401472357
Boekomslag voor ISBN: 9780399581991
Boekomslag voor ISBN: 9789083149905


Boekn ©