Opdrachten binnenhalen met de gunfactor verhoger
Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden, of in prijs, maar dat doen anderen ook. Als je slechts 'een van de velen' bent, is de kans dat klanten voor jou kiezen relatief klein. Toch is er een slimme manier om in no time meer omzet te genereren. Hoe? Door je gunfactor te verhogen!
Dit boek helpt je de opdrachten binnen te halen die je zo graag wilt hebben. Je leert werken met het Gunningswiel, waarmee je invloed kunt uitoefenen op de hoogte van je gunfactor. Aan de hand van praktische tips, opdrachten en voorbeelden laat Gertien Beijering zien hoe je:
* bepaalt wat jouw aanbod uniek maakt;
* je zichtbaarheid bij jouw doelgroep vergroot;
* je onderscheidt in houding, gedrag en communicatie, en tegelijkertijd toch jezelf blijft;
* een sterk netwerk opbouwt en onderhoudt;
* vertrouwen en commitment creëert.
Dat is van doorslaggevend belang om goed in beeld te komen bij klanten. Want die geweldige opdracht, die moet je worden gegund!
Gertien Beijering is ondernemer en bedenker van het Gunningswiel. Ze is als gastspreker, trainer en coach actief op het gebied van communicatie-, loopbaan- en zichtbaarheidsvraagstukken. Met succes helpt zij ondernemers en werknemers om de gewenste resultaten te behalen.
Ik geloof heilig in het belang van de gunfactor. Natuurlijk staat kwaliteit van handelen voorop, maar doorslaggevend is uiteindelijk of mensen jou het succes gunnen. Dit boek leert hoe je daar op een slimme manier invloed op kunt uitoefenen.
Lambert Zwiers, directeur van VNO-NCW en MKB-Nederland Noord
Gunning ontstaat vaak door écht contact te maken met je klant en deze in het hart te raken. Luister vooral en besteed naast de inhoud ook aandacht aan de emotie; want daarmee lever je toegevoegde waarde. Gertien kan je dat als geen ander uitleggen!
Ingrid Vellinga, adviseur Ondernemersondersteuning bij de Kamer van Koophandel
Hoe onderscheid je je in deze transparante digitale wereld? Niet door de inhoud van je product of dienst te verkopen, maar door de relatie met klanten centraal te stellen. Want wie een goede relatie weet op te bouwen, verhoogt zijn gunfactor - en creëert vanzelf meer omzet.
Harry Weitering, adviseur MKB en Collectieve Markt en Relatiemarketing bij Univé
Als zzp'er of freelancer heb je per definitie de gunfactor: familie, vrienden en kennissen gunnen je een succesvol bedrijf. Maar om écht succesvol te worden, moet je weten hoe je die gunfactor optimaal benut. Dit boek helpt je daarbij.
Jeroen Sakkers, initiatiefnemer van de Freelancer of the Year Awards
Dit boek helpt je de opdrachten binnen te halen die je zo graag wilt hebben. Je leert werken met het Gunningswiel, waarmee je invloed kunt uitoefenen op de hoogte van je gunfactor. Aan de hand van praktische tips, opdrachten en voorbeelden laat Gertien Beijering zien hoe je:
* bepaalt wat jouw aanbod uniek maakt;
* je zichtbaarheid bij jouw doelgroep vergroot;
* je onderscheidt in houding, gedrag en communicatie, en tegelijkertijd toch jezelf blijft;
* een sterk netwerk opbouwt en onderhoudt;
* vertrouwen en commitment creëert.
Dat is van doorslaggevend belang om goed in beeld te komen bij klanten. Want die geweldige opdracht, die moet je worden gegund!
Gertien Beijering is ondernemer en bedenker van het Gunningswiel. Ze is als gastspreker, trainer en coach actief op het gebied van communicatie-, loopbaan- en zichtbaarheidsvraagstukken. Met succes helpt zij ondernemers en werknemers om de gewenste resultaten te behalen.
Ik geloof heilig in het belang van de gunfactor. Natuurlijk staat kwaliteit van handelen voorop, maar doorslaggevend is uiteindelijk of mensen jou het succes gunnen. Dit boek leert hoe je daar op een slimme manier invloed op kunt uitoefenen.
Lambert Zwiers, directeur van VNO-NCW en MKB-Nederland Noord
Gunning ontstaat vaak door écht contact te maken met je klant en deze in het hart te raken. Luister vooral en besteed naast de inhoud ook aandacht aan de emotie; want daarmee lever je toegevoegde waarde. Gertien kan je dat als geen ander uitleggen!
Ingrid Vellinga, adviseur Ondernemersondersteuning bij de Kamer van Koophandel
Hoe onderscheid je je in deze transparante digitale wereld? Niet door de inhoud van je product of dienst te verkopen, maar door de relatie met klanten centraal te stellen. Want wie een goede relatie weet op te bouwen, verhoogt zijn gunfactor - en creëert vanzelf meer omzet.
Harry Weitering, adviseur MKB en Collectieve Markt en Relatiemarketing bij Univé
Als zzp'er of freelancer heb je per definitie de gunfactor: familie, vrienden en kennissen gunnen je een succesvol bedrijf. Maar om écht succesvol te worden, moet je weten hoe je die gunfactor optimaal benut. Dit boek helpt je daarbij.
Jeroen Sakkers, initiatiefnemer van de Freelancer of the Year Awards
Auteur | | Gertien Beijering |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |