Zakelijk bloggen
Bij bedrijven spelen personal branding en marketing een essentiële rol. Maar hoe laat je de klant zien dat jij expert bent in je branche? Hoe trek je potentiële klanten naar je website? Een zakelijk blog is de oplossing om je online te profileren en te communiceren met de ideale klant. Door waardevolle, leerzame kennis te delen, ziet de klant dat jouw bedrijf hem het beste kan helpen. In dit boek wordt stap-voor-stap beschreven hoe je een blog start, met kwalitatieve blogartikelen ingaat op de problemen, wensen en behoeften van de ideale klant en hoe je nieuwe klanten naar je website trekt. De bruikbare tips en stappenplannen zorgen dat ook jij snel aan de slag kunt. Zakelijk Bloggen is de gids voor het starten, onderhouden en analyseren van een succesvol zakelijk blog. Een nieuwe, betaalbare marketingmethode waarmee klanten jou vinden. Boordevol schrijftips voor onweerstaanbare blogartikelen. Voor ZZP'ers en bedrijven waarbij de behoeften en wensen van de klant vooropstaan. Mariska van Dasselaar is eigenaar van het bedrijf Mariska Media en begeleidt bedrijven en ZZP'ers met zakelijk bloggen, social media en zoekmachine-optimalisatie. Schrijven zit er al vroeg in en het schrijven van blogs is dan ook op haar lijf geschreven.
Auteur | | Mariska Dasselaar |
Taal | | Nederlands |
Type | | E-book |
Categorie | | Managementboeken |