De kick van Feedback
Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en kan ook heel spannend zijn. Maar als het goed gaat, kan feedback je een kick geven. Je merkt dan dat je zelf de samenwerking met anderen kunt verbeteren en bovendien je eigen ontwikkeling een boost kan geven. De kick van feedback laat je zien hoe je ervoor kunt zorgen dat je feedbackgesprekken effectief kunt laten verlopen door zelf op een goede manier feedback te geven, maar ook op een goede manier feedback in ontvangst te nemen.
Dit boek geeft je antwoord op onder andere de volgende vragen: - Hoe voorkom je dat anderen zich aangevallen voelen als je feedback geeft? - Hoe spreek je een collega aan die zijn afspraken niet nakomt? - Hoe verbeter je de samenwerking met anderen door open te communiceren? - Hoe kun je beter omgaan met feedback zonder dat je emoties je daarbij in de weg zitten? - Hoe voorkom je dat je feedback te persoonlijk opvat waardoor het je niet verder helpt? - Hoe haal je meer uit de feedback van anderen zodat het je helpt je verder te ontwikkelen?
Kortom, dit boek biedt je niet alleen praktische handvatten om een feedbackgesprek vorm te geven, maar ook middelen om voor jezelf en anderen de drempel tot het uitwisselen van feedback te verlagen.
Auteur | | Eeke Dijkstra |
Taal | | Nederlands |
Type | | E-book |
Categorie | | Managementboeken |