Cash Of Crash
In Cash of Crash leren studenten communicatie het belang van een goed financieel inzicht in de eigen organisatie. Wanneer je zelf een bedrijf start of werkt op een communicatieafdeling van een grote organisatie, is financiele kennis onontbeerlijk.
In deel 1 doorloopt de student de fasen van een startende ondernemer. Daar hoort een investeringsplan bij, een balans en een resultatenrekening. In deel 2 maakt de student kennis met de budgetbepaling van projecten. Hoe verkoop ik mezelf en welke tarieven hanteer ik? In deel 3 komt het financieel management van grote bedrijven aan bod met uiteraard het jaarverslag.
Het boek wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden en veel vragen en opdrachten.
In deel 1 doorloopt de student de fasen van een startende ondernemer. Daar hoort een investeringsplan bij, een balans en een resultatenrekening. In deel 2 maakt de student kennis met de budgetbepaling van projecten. Hoe verkoop ik mezelf en welke tarieven hanteer ik? In deel 3 komt het financieel management van grote bedrijven aan bod met uiteraard het jaarverslag.
Het boek wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden en veel vragen en opdrachten.
Auteur | | Hans van Dijk |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Economie & Financiƫn |