Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022/2023)
Marketing Vastgoed is bestemd voor:
- Studenten van de HBO-opleiding (bachelor) “Vastgoed en Makelaardij”
- Makelaars in opleiding (t.b.v. diploma SVM-NIVO: Specialisatie Wonen, examenonderdeel Praktijkleer Wonen van de opleiding tot vastgoeddeskundige.
- Beginnende en gevorderde vastgoedprofessionals
Deze methode bestaat uit:
- Theorieboek
- Werkboek
- website met actuele informatie
Het theorieboek Marketing Vastgoed gaat over de marketing achter de woningmarkt. De invloed van marketing op de vastgoedmarkt is groot. Wat voor type bedrijfspanden en/of woningen moeten projectontwikkelaars of makelaars aanbieden op hun markten?
Organisaties segmenteren hun markt en positioneren vervolgens hun product of dienst. Goed marktonderzoek naar de behoeften in de markt zorgt ervoor dat het aanbod naadloos aansluit op de behoeften vanuit de markt.
Vervolgens zorgt de inzet van de marketingmix ervoor dat een organisatie haar klanten optimaal bereikt.
De website van de uitgever bevat nog aanvullende informatie. De methode Marketing Vastgoed is door zijn opzet en samenstelling bij uitstek praktijk- en tentamen-/ examengericht
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Softcover |
Categorie | |