Marketing Vastgoed (voor HBO Vastgoedopleidingen en overige beroepsopleidingen vastgoed en makelaardij)
Het boek Marketing Vastgoed (alsmede het bijbehorende werkboek) is bestemd voor:
1. HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’, en
2 Makelaars in opleiding (t.b.v. diploma SVM-NIVO: Specialisatie Wonen, examenonderdeel Praktijkleer Wonen van de opleiding tot vastgoeddeskundige).
Boek is derde druk -augustus 2020- deels in kleur een aangepast aan de nieuwste toetstermen.
Evetueel los bij te bestellen: Werkboek marketing Vastgoed met veel casussen en ofenvragen. ISBN 9789083067438
Tevens is het boek bij uitstek geschikt voor beginnende en gevorderde vastgoedprofessionals.Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing Vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen uit de marketing zoals consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek, de 4 P’s en internetmarketing.
In deze herziene editie is extra aandacht voor actuele thema’ s door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting en een begrippenlijst.
1. HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’, en
2 Makelaars in opleiding (t.b.v. diploma SVM-NIVO: Specialisatie Wonen, examenonderdeel Praktijkleer Wonen van de opleiding tot vastgoeddeskundige).
Boek is derde druk -augustus 2020- deels in kleur een aangepast aan de nieuwste toetstermen.
Evetueel los bij te bestellen: Werkboek marketing Vastgoed met veel casussen en ofenvragen. ISBN 9789083067438
Tevens is het boek bij uitstek geschikt voor beginnende en gevorderde vastgoedprofessionals.Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing Vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen uit de marketing zoals consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek, de 4 P’s en internetmarketing.
In deze herziene editie is extra aandacht voor actuele thema’ s door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting en een begrippenlijst.
Auteur | | Jan Buist |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Economie & Financiën |