Servant leadership in 15 minuten
Tweede iets gewijzigde druk. Met een voorwoord van Peter van Uhm, oud-Commandant der Strijdkrachten en een online werkboek.
‘Ben jij er voor je medewerkers of zijn je medewerkers er voor jou?’
Of je nu duizenden mensen onder je hoede hebt, een handvol medewerkers aanstuurt of een eenmansbedrijf runt; leidinggeven is een kunst. Zeg maar gerust: een levenskunst. Hoe doe jij dat? Vanuit je hoofd of vanuit je hart, of allebei?
Dit boek helpt je jouw volledige potentieel als leidinggevende of professional te ontplooien en in te zetten. Met als resultaat dat je ook jouw medewerkers ziet groeien. Zo werkt dienend leiderschap. Samen creëer je een positieve energie, uitstekende werkrelaties, een laag ziekteverzuim en een excellente klantwaardering.
Dienend leiderschap: aan anderen de leiding over zichzelf geven. De benadering is van alle tijden en culturen en raakt aan de vraag hoe een goed mens te zijn.
Dit boek daagt je uit als leider én als mens. Met de rake vragen na elk hoofdstuk kom je meteen tot de kern. Sta even stil en herijk je eigen leiderschap. Van binnen naar buiten; van jezelf, via je medewerkers, naar de gemeenschap. Een boek om steeds opnieuw open te slaan voor inspiratie en groei.
Met aanbevelingen van Gerrit Zalm (ABN AMRO Bank), Herman Wijffels (econoom en hoogleraar Duurzaamheid en verandering Universiteit Utrecht), Jeroen Sluijter (Philips) en Manon van Beek (Accenture).
‘Ben jij er voor je medewerkers of zijn je medewerkers er voor jou?’
Of je nu duizenden mensen onder je hoede hebt, een handvol medewerkers aanstuurt of een eenmansbedrijf runt; leidinggeven is een kunst. Zeg maar gerust: een levenskunst. Hoe doe jij dat? Vanuit je hoofd of vanuit je hart, of allebei?
Dit boek helpt je jouw volledige potentieel als leidinggevende of professional te ontplooien en in te zetten. Met als resultaat dat je ook jouw medewerkers ziet groeien. Zo werkt dienend leiderschap. Samen creëer je een positieve energie, uitstekende werkrelaties, een laag ziekteverzuim en een excellente klantwaardering.
Dienend leiderschap: aan anderen de leiding over zichzelf geven. De benadering is van alle tijden en culturen en raakt aan de vraag hoe een goed mens te zijn.
Dit boek daagt je uit als leider én als mens. Met de rake vragen na elk hoofdstuk kom je meteen tot de kern. Sta even stil en herijk je eigen leiderschap. Van binnen naar buiten; van jezelf, via je medewerkers, naar de gemeenschap. Een boek om steeds opnieuw open te slaan voor inspiratie en groei.
Met aanbevelingen van Gerrit Zalm (ABN AMRO Bank), Herman Wijffels (econoom en hoogleraar Duurzaamheid en verandering Universiteit Utrecht), Jeroen Sluijter (Philips) en Manon van Beek (Accenture).
Auteur | | Arlette Bout |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |