Handboek Formule Management
Retail verandert sneller dan ooit. De macht is verschoven naar de shopper, en alleen sterke
retailformules met professioneel formule & category management en excellente executie zijn
in staat om succesvol te groeien. De vraag naar onderscheidende winkelconcepten is daarom
groot. Gek genoeg is er weinig geschreven over het vakgebied ‘Formule Management’ dat
de regie voert in dit domein. Hoog tijd om daarin verandering te brengen met dit Handboek
Formule Management waarin we alle stappen en ervaring ten aanzien van de ontwikkeling
en het beheer van een winkelformule hebben samengebracht.
Wij geloven dat er altijd kansen zijn voor gezonde groei van retailformules. Formules die
relevant en onderscheidend zijn, trekken meer klanten (die terugkomen) en zorgen ervoor
dat klanten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke
winkel en online.
Of je nu formule manager, category manager, sales manager, marketeer of trade marketeer
bent, je hebt met het vakgebied Formule Management van de retailer te maken. We bekijken
het vakgebied vanuit het perspectief van de retailer, en juist daarom is het ook zeer geschikt
voor iedereen die met die retailer zaken wil doen. We bespreken alle facetten die met de
formule te maken hebben, maar ook de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van retail.
Derk Remmelink (Formule Management expert en ondernemer) en Nico Meyer (Formule- en category expert ) hebben als schrijvers van dit boek hun expertise gekoppeld aan de praktijkervaringen van vele retailers en specialisten vanuit food- en nonfood retail en foodservice ketens.
Meer informatie: www.ct-company.nl
Auteur | | Derk Remmelink |
Taal | | Nederlands |
Type | | Softcover |
Categorie | | Managementboeken |