Prikkel de koopknop

Prikkel de koopknop

Internet of niet: de winkel zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in razend tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. winkel moet vooral relevant zijn en een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat Prikkel de Koopknop over. Zodat je omzet en winst kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retalmerchandise. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Een praktisch boek waarin actuele cases, theorie en de visie van de experts elkaar afwisselen. Aan het woord komen Philips, Wincor Nixdorf, PPG Sigma Coatings, Trendslator, Sizzer, Annindrya, Materia, Stivo Retail Trainingen, Branddoctors, MoodMedia en GfK.Prikkel de Koopknop is een must read voor iedereen met een passie voor retail.

Auteur | Carin Frijters
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789081951135
Boekomslag voor ISBN: 9789081951111
Boekomslag voor ISBN: 9789491826269
Boekomslag voor ISBN: 9789081951128
Boekomslag voor ISBN: 9789058710475
Boekomslag voor ISBN: 9789052619927


Boekn ©