Van passie tot promotie

Van passie tot promotie

Zoals passie de basis is voor het succes van een bedrijf, is promotie dat voor de verkoopcijfers. Dit boek beschrijft de eigenheid van marketing en verkoop van creatieve dienstverlening. De standaard P's van Marketing voldoen niet voor creatieve dienstverleners, zij hebben een eigen instrumentarium nodig voor het bereiken en bewerken van de markt. De passende marketinginstrumenten vindt de creatieve dienstverlener in Professie, Passie, Participatie,Projectie en Promotie.
In het boek wordt een degelijke, sociaal-psychologische onderbouwing gegeven aan dit instrumentarium en de wijze waarop dat ingezet kan worden in marketingplannen èn in directe verkoop situaties.
Naast de wetenschappelijke onderbouwing geeft het boek veel praktische tips, mede gebaseerd op tal van praktijkvoorbeelden.

Auteur | Erik Stevens
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789000366354
Boekomslag voor ISBN: 9789464042085
Boekomslag voor ISBN: 9789401305716
Boekomslag voor ISBN: 9789021438009
Boekomslag voor ISBN: 9789025776176
Boekomslag voor ISBN: 9789000372133


Boekn ©