Hoe word ik echt rijk?

Hoe word ik echt rijk?

Hoe word ik echt rijk?
Een frisse kijk op ons moderne bestaan

We leven in een wereld die voortdurend en snel verandert. De eerste menselijke neiging is dan om krampachtig vast te houden aan dat wat was of leek te zijn.
Veel mensen zoeken Grip via een Geloof, Geld, Geweld en Getallen. Hun Geluk bij een God, Goeroe, een Geliefde en in de geborgenheid van het Gezin. Ze menen dat als ze maar streven naar meer, beter en groter, ze geslaagd zijn in het leven. De vraag is of deze blik naar buiten leidt tot een ten volle geleefd leven of dat ware rijkdom toch ergens anders in schuilt.
Dit boek is gemaakt voor diegene die eens anders durft te kijken naar de 'waarheden' van onze samenleving. Als de collectieve ideeën over bijvoorbeeld succes, liefde en leiderschap niet brengen waar je ten diepste naar verlangt, waarom zou je dan geen nieuwe creëren?
Doeners, makers, managers en leiders: is het nu jouw tijd om eens stil te staan bij jezelf en bij waar je zo druk mee bent? Heb je het lef om in een lachspiegel te kijken? Ben je toe aan een praktische manier om zelfkennis te ontwikkelen? Wil je gemakkelijker bereiken wat je echt wilt? Door je eigen denkpatronen te doorzien, ontstaan bewustzijn, levensvreugde en oneindige mogelijkheden. Je zou dit duurzame zelfverrijking kunnen noemen.
Karen Walthuis, coach en psycholoog, blikt met een filosofische, ietwat provocatieve en tegelijkertijd intieme inslag op de fundamenten van ons menselijke bestaan. Zij geeft daarmee voeding aan de lezer die weet dat hij of zij aan zet is om paradigma's te vervangen. Ze nodigt je uit om af en toe stil te staan en de observator in jezelf te activeren, waardoor je helderder gaat waarnemen, denken en voelen. Om zo een vruchtbare bodem te leggen voor een duurzame toekomst voor jezelf en de samenleving.
Eerder schreef Karen Walthuis 'Wisselende contacten, de ontmaskering van de coachingsrelatie' (2008) en 'Leven met de handrem eraf, coach jezelf door iedere crisis' (2010).

Auteur | Karen Walthuis
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789067712866
Boekomslag voor ISBN: 9789025751333
Boekomslag voor ISBN: 9789463192217
Boekomslag voor ISBN: 9789055947119
Boekomslag voor ISBN: 9789021587981
Boekomslag voor ISBN: 9789083246246


Boekn ©