Groeien door te delen
Groei ontstaat door te delen: dat is het basisprincipe in de natuur. Het boek Groeien door te delen. Corporate leren als bron van sociale innovatie gaat over het bevorderen van groei, op persoonlijk vlak en in organisaties. Sociale innovatie vormt daarbij de rode draad, waarbij de mens in het centrum van de vernieuwing staat. Door te investeren in leiderschap en ontwikkeling van medewerkers creƫert een organisatie de basis voor innovatie en duurzame groei. Het vrijmaken van potentieel binnen organisaties begint met aandacht voor leiderschap. Van daaruit kan gebouwd worden aan corporate leren: het leren binnen de organisatie. Innovatie ontstaat vooral aan de rand van organisaties, en wordt bevorderd door samenwerking tussen bedrijven.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals die vernieuwing en duurzame groei binnen hun organisatie willen realiseren. Het geeft een praktijkgerichte en inspirerende aanzet
om zelf aan de slag te gaan met corporate leren en sociale innovatie.
Mienke Schinkel is directeur van ELLLA, de leven lang leren academie voor innoverend leiderschap. Zij zet haar jarenlange kennis en ervaring op het gebied van leren, leiderschapsontwikkeling en bedrijfscoaching in voor ondernemers. Haar passie ligt bij het slaan van een brug tussen de menselijke en de bedrijfseconomische kant binnen organisaties.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals die vernieuwing en duurzame groei binnen hun organisatie willen realiseren. Het geeft een praktijkgerichte en inspirerende aanzet
om zelf aan de slag te gaan met corporate leren en sociale innovatie.
Mienke Schinkel is directeur van ELLLA, de leven lang leren academie voor innoverend leiderschap. Zij zet haar jarenlange kennis en ervaring op het gebied van leren, leiderschapsontwikkeling en bedrijfscoaching in voor ondernemers. Haar passie ligt bij het slaan van een brug tussen de menselijke en de bedrijfseconomische kant binnen organisaties.
Auteur | | Mienke Schinkel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |