Het handboek voor nieuwsmakers

Het handboek voor nieuwsmakers

Veel organisaties versturen met behulp van reclame-, pr- of marketingbureaus een boodschap naar buiten om aandacht te vragen. Omdat we creativiteit niet snel bij onszelf zoeken, en het gezond verstand mateloos wordt onderschat, betalen we daar graag veel geld voor. Zelfs als deze boodschap irritatie oplevert. Volgens de methode die in dit boek wordt besproken, hoef je niet meteen in marketing- en reclameoplossingen te denken. Kijk zelf eerst naar wat de organisatie aan kennis en informatie in huis heeft en welke nieuwsmogelijkheden voorhanden zijn die media-aandacht kunnen opleveren. Als je daarnaast met collega´s kunt samenwerken volgens deze methode, creëer je draagkracht. Zo kun je je eigen nieuwsfabriek starten waarmee je aanzienlijk kosten bespaart en tegelijkertijd je naam voortdurend op een betrouwbare manier onder de aandacht brengt. Na het lezen en vervolgens toepassen van dit handboek kan iedereen die publiciteit wil, beter en gerichter om zich heen kijken op zoek naar kansen ofwel 'goudstaven'. Het goede nieuws is namelijk dat er bij veel organisaties voldoende nieuwskansen zijn. Het is nooit te laat om deze mogelijkheden te herkennen en te benutten. Soms liggen ze al jaren in een lade te wachten.

Auteur | Nico de Leeuw
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder



Boekn ©