Influencer

Influencer

Of u nu CEO, ouder, of gewoon iemand bent die een verschil wil maken, dan wenst u waarschijnlijk dat u meer invloed heeft op de mensen uit uw omgeving. Maar de meesten van ons proberen niet eens om hun omgeving te veranderen omdat zij geloven dat het te moeilijk is, of zelfs onmogelijk. We ontwikkelen hiervoor zelfs ingewikkelde coping strategieën terwijl we eigenlijk zouden moeten kijken naar de gereedschappen en technieken die invloedrijke mensen gebruiken en die we zouden moeten overnemen. Maar dit gaat veranderen: Van de hand van de auteurs van 'Crucial conversations’'komt het boek 'Influencer' , een inspirerend boek dat de opmerkelijke inzichten van gedragswetenschappers en leiders combineert met de opmerkelijke verhalen en overtuigingskracht van invloedrijke mensen.

Auteur |
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401441032
Boekomslag voor ISBN: 9789025410377
Boekomslag voor ISBN: 9789025955816
Boekomslag voor ISBN: 9789025955748
Boekomslag voor ISBN: 9789089989208


Boekn ©