Hollandse Meesters in Management / Giep Franzen over marketing, merken en reclame (luisterboek)
Giep Franzen werd door de lezers van twee vakbladen uitgeroepen tot reclameman van de twintigste eeuw. Die eretitel dankt de nestor van het reclamevak aan zijn grote betekenis voor het denken over commerciële communicatie en strategisch 'brand management'. In 1962 richtte Franzen samen met Nico Hey en Martin Veltman het beroemdste reclamebureau van Nederland op: fhv. Zijn eerste boek, 'Mensen, producten en reclame' gold jarenlang als standaardwerk. Sindsdien schreef hij een halve boekenplank vol over de effectiviteit van reclame en het merk.
Giep Franzen provoceert graag. Met zijn prikkelende uitspraken wil hij reclamemakers en adverteerders verleiden tot een gepassioneerder relatie met de wetenschap dan het verstandshuwelijk waarvan tot nu toe sprake is. Merkenbouwers laten zich volgens hem nog steeds liever leiden door intuïtie en creativiteit dan door effectief reclamemaken.
Deze uitgave betreft een audioboek.
Giep Franzen provoceert graag. Met zijn prikkelende uitspraken wil hij reclamemakers en adverteerders verleiden tot een gepassioneerder relatie met de wetenschap dan het verstandshuwelijk waarvan tot nu toe sprake is. Merkenbouwers laten zich volgens hem nog steeds liever leiden door intuïtie en creativiteit dan door effectief reclamemaken.
Deze uitgave betreft een audioboek.
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Luisterboek op CD |
Categorie | |