Shoppingtomorrow
ShoppingTomorrow is het platform waarop retailers (verkopers van producten én
diensten) gezamenlijk continu de ontwikkelingen van consumentengedrag, technologie
en de (internationale) markt verkennen. Op basis van de resultaten komen ze tot concrete
acties om hun eigen concurrentiepositie en die van Nederland te verbeteren.
Het onderzoeksplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt ondersteund
door 24 branche- en belangenverenigingen. Binnen ShoppingTomorrow bundelen zij de
krachten met als doel hun leden te ondersteunen in de migratie naar het nieuwe verkopen:
offl ine, online, omnichannel en vooral met 100% focus op de klant.
We sluiten alweer het vierde jaar van ShoppingTomorrow af. In 2016 hebben 560
onder nemers, experts en managers uit de retail-, reis- en fi nanciële sector de handen
ineengeslagen, om verdeeld over 24 expertgroepen gedeelde uitdagingen op te lossen.
Hun werk levert praktische inzichten in de online en offl ine retail op en is gebundeld in
dit derde ShoppingTomorrow-boek.
Ilse Harmelink, Manager Marketing Partners & Digital Marketing, Achmea
"Achmea is vanaf het eerste begin enthousiast deelnemer aan ShoppingTomorrow. Het
geeft ons de kans om experts te koppelen aan peers in hun vakgebied. Samen kunnen wij
de Nederlandse e-commerce verder helpen en dit boek is al het derde resultaat van deze
bijzondere samenwerking."
Linda de Lange, B2B E-commerce Manager, Greetz
"Naast het samenbrengen van ideeën en best practises in het boek helpen de deelnemende
experts elkaar ook verder met elkaars vraagstukken. ShoppingTomorrow is daarom een
leerzaam platform waar ik het afgelopen jaar met veel plezier aan mee heb gewerkt."
Eefje Vogels, Webshopmanager E-commerce, Bavaria
"Het e-commercelandschap verandert nog steeds snel en is nog lang niet uitgekristalliseerd.
ShoppingTomorrow geeft de lezer praktische inzichten in de huidige trends en ontwikkelingen
zodat hij of zij zich goed kan voorbereiden op nieuwe uitdagingen."
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |