Ondernemerslessen van een InternetCowboy
Ondernemerslessen van een InternetCowboy
Ronnie Overgoor
Verkozen tot Ondernemersboek van het Jaar (november 2011)
http://bit.ly/ueBl0n
RONNIE OVERGOOR maakte de internethype eind vorige eeuw van binnenuit mee als directeur van een van de grootste internetbureaus van Nederland. Op papier werd hij multi-miljonair, maar na een paar jaar ging het bureau bijna ten gronde. Vanaf 2004 is Ronnie actief als zelfstandig ondernemer. Hij is veelgevraagd spreker en dagvoorzitter en daarnaast mede initiatiefnemer van de online ondernemingen Blue Shots TV en PitchBlink.
Verwacht geen zware theorieën, ingewikkelde modellen, uitgebreide onderzoeken en ingewikkelde grafieken. Daar is Ronnie Overgoor niet zo van. Hij beschikt slechts over zijn eigen ervaringen uit zijn dagelijkse praktijk. Er zijn niet zo gek veel mensen die in de achtbaan hebben gezeten in die begintijd van internet. Ronnie Overgoor heeft daar in een paar jaar als ondernemer misschien wel meer ervaring opgedaan dan sommigen in hun hele carrière. Ronnie Overgoor deelt zijn ervaringen graag met zijn lezers: Ik vind het zonde om de lessen voor mezelf te houden.
De lessen zijn onderverdeeld in 3 hoofdstukken: Middelen en Tools, Kennis en Communicatie, Mensen.
Met een voorwoord van Annemarie van Gaal en Hans Wiegel
Meer over Ronnie Overgoor is te vinden op www.ronnieovergoor.com.
Ronnie is te volgen via Twitter op @ronnieovergoor.
OVER RONNIE OVERGOOR
Ronnie Overgoor is een bekende autoriteit in de communicatie branche waar hij al zo'n twintig jaar als ondernemer in opereert. Hij is directeur van adviesbureau Pitch Management. Daarnaast is Overgoor mede initiatiefnemer van het platform voor de communicatie branche, PitchBlink en van online tv station Blue Shots TV. Naast zijn advieswerk is Ronnie Overgoor veelgevraagd dagvoorzitter, presentator en spreker op het gebied van internet, media en ondernemerschap.
Ronnie Overgoor
Verkozen tot Ondernemersboek van het Jaar (november 2011)
http://bit.ly/ueBl0n
RONNIE OVERGOOR maakte de internethype eind vorige eeuw van binnenuit mee als directeur van een van de grootste internetbureaus van Nederland. Op papier werd hij multi-miljonair, maar na een paar jaar ging het bureau bijna ten gronde. Vanaf 2004 is Ronnie actief als zelfstandig ondernemer. Hij is veelgevraagd spreker en dagvoorzitter en daarnaast mede initiatiefnemer van de online ondernemingen Blue Shots TV en PitchBlink.
Verwacht geen zware theorieën, ingewikkelde modellen, uitgebreide onderzoeken en ingewikkelde grafieken. Daar is Ronnie Overgoor niet zo van. Hij beschikt slechts over zijn eigen ervaringen uit zijn dagelijkse praktijk. Er zijn niet zo gek veel mensen die in de achtbaan hebben gezeten in die begintijd van internet. Ronnie Overgoor heeft daar in een paar jaar als ondernemer misschien wel meer ervaring opgedaan dan sommigen in hun hele carrière. Ronnie Overgoor deelt zijn ervaringen graag met zijn lezers: Ik vind het zonde om de lessen voor mezelf te houden.
De lessen zijn onderverdeeld in 3 hoofdstukken: Middelen en Tools, Kennis en Communicatie, Mensen.
Met een voorwoord van Annemarie van Gaal en Hans Wiegel
Meer over Ronnie Overgoor is te vinden op www.ronnieovergoor.com.
Ronnie is te volgen via Twitter op @ronnieovergoor.
OVER RONNIE OVERGOOR
Ronnie Overgoor is een bekende autoriteit in de communicatie branche waar hij al zo'n twintig jaar als ondernemer in opereert. Hij is directeur van adviesbureau Pitch Management. Daarnaast is Overgoor mede initiatiefnemer van het platform voor de communicatie branche, PitchBlink en van online tv station Blue Shots TV. Naast zijn advieswerk is Ronnie Overgoor veelgevraagd dagvoorzitter, presentator en spreker op het gebied van internet, media en ondernemerschap.
Auteur | | Ronnie Overgoor |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |