Concept & Productontwikkeling In Het Toerisme

Concept & Productontwikkeling In Het Toerisme

De publicatie ?Concept- en productontwikkeling in het toerisme? is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept- en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. Dat is de uitdaging waarmee dit boek is geschreven. Het is geen leerboek geworden met uitsluitend kennisoverdracht. Het geeft vooral stof tot nadenken over de onderwerpen, dilemma?s en uitdagingen waarmee de (aankomende) professional voor wat betreft concept en productontwikkeling in het toerisme te maken krijgt en waar de schrijvers de afgelopen tijd mee geconfronteerd zijn. Dit boek is een nuttig naslagwerk, maar het motiveert vooral tot nadenken, tot discussie en tot het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van concept- en productontwikkeling in het toerisme.

Auteur | George de Vink
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Reizen

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001784256
Boekomslag voor ISBN: 9780470462065
Boekomslag voor ISBN: 9789058441416
Boekomslag voor ISBN: 9786200878380
Boekomslag voor ISBN: 9789053810316
Boekomslag voor ISBN: 9780470913475


Boekn ©